A megváltozott KATA törvény miatt csak magánszemélyeknek áll módomban eladni.

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérem, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért.

  1. Üzemeltetői adatok:
  • Cégnév: Trigorin Bt.
  • Székhely: 2017 Pócsmegyer , Fürj utca 9
  • Adószám: 22394853-2-13
  • Cégjegyzék szám: Cg. 13 06 070762
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: eleferart@eleferart.hu

Tárhely szolgáltató neve, elérhetősége: 3gteam Kft           info@3gteam.hu

  1.  COOKIE-K (Sütik)

     A sütik feladata:

    A sütik információkat gyűjtenek a látogatókról és eszközeikről; megjegyzik a látogatók egyéni beállításait. Megkönnyítik a weboldal használatát,és  részt vesznek néhány látogatói statisztikai információ gyűjtésében.

    A felhasználó számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyez el és a későbbi látogatás során olvas vissza. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni a felhasználó aktuális látogatását a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében.

    A sütik egy része nem tartalmaz az egyéni felhasználó azonosításra alkalmas, személyes információkat, egy részük tartalmaz egy titkos, véletlenszerűen generált számsort, melyet a felhasználó eszköze eltárol és a felhasználó azonosíthatóságát biztosítja.

  2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

– Papírmasé figurák,dekorációk,ajándék tárgyak,tárolók.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól.

  1. Rendelési információk

A termék átvétele személyesen (Dunaújvárosban ) vagy futár / postával történő házhoz szállítással történhet. A feltüntetett árak bruttó áfás árak, melyről minden rendelésnél számlát állítunk ki a megadott címre. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Ha a számlázási cím más, mint a szállítási cím azt kérjük jelezze. Az ár változtatás jogát fenntartjuk, de ebben az esetben mindig értesítjük erről a vásárlót. A kiállított számla az anyag és postaköltséget is tartalmazza, melyet a megrendelt áruval a csomagban küldjük. Személyes átvételnél nincs postaköltség.

Weboldalunkon termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait.

 

A rendelés menete

Válassza ki az Önnek tetsző terméket és jelezze felém . Ha nincs készleten, olyan amilyet szeretne, vegye fel velem a kapcsolatot és írja meg pontosan mi a kívánsága. . Az elkészítési idő 5 naptól akár 3 hétig is terjedhet mérettől és kívánságtól függően.Ha alkalomra szánné kérem ezt vegye figyelembe.

 

  1. 4. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása minden nap 22:00 óráig történik.

Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a készleten lévő termékek esetében 2 – 3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs készleten úgy az elkészítési  ideje 5 naptól akár 3 hétig is terjedhet mérettől és kívánságtól függően.

 

  1. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetési módjai:

  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön készpénzben fizeti meg a termék vételárát.
  • Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

 

Házhoz szállítás díjszabása

Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

 

Kérem rendelés előtt az aktuális díjszabásokról érdeklődjenek a kiválasztott szállítási mód honlapján.

 

  1. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

7.Szavatosság:

A megrendelt termékekre vonatkozóan az érvényes jogszabályok szerint Szolgáltató szavatosságot vállal. Ha az Ügyfél hibás teljesítést észlel, köteles késedelem nélkül jelezni a Szolgáltató ügyfélszolgálatán. Ilyen esetben Szolgáltató az alábbi sorrendben jár el: 1) termék csere, ha erre nincs mód, akkor 2) árengedmény az adott termékre, vagy az Ügyfél választása szerint 3) az Ügyfél a megrendeléstől elállhat és a termék visszaküldése mellett kérheti a vételár megtérítését.

 

  1. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

 

  1. Adatkezelés / Gdpr

A vásárlás használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, nem adjuk ki kívülálló harmadik személy számára.

A következő adatok megadása szükséges ahhoz, hogy velünk szerződést köthessen (vásárlását aktualizálni tudja)
Számla esetén: Ügyfél neve/cég neve, tevékenysége, cégformája, számlázási címe, adószáma, (Eu-n belüli vevőkre vonatkozóan: a HEA – nyilvántartási szám) a vásárlásra jogosult személy adatai. Személyes adatokat  csak az ügyfélkapcsolat befejezéséig tároljuk, kivételt képeznek ez alól, amelyeket a törvényi kötelezettség folytán tovább kell megőrizni  pl: a szigorú számadású bizonylatok vásárlása esetén.